Slapto kliento tyrimas


Mes padėsime pažvelgti į procesus jūsų organizacijoje giliau ir nustatysime prioritetus mokymams


Geras klientų aptarnavimas lemia jų lojalumą ir užtikrina ilgalaikį bendradarbiavimą.

Klientų aptarnavimo kokybei įvertinti taikomas “slapto kliento” tyrimas, kuriuo nustatomas klientų aptarnavimo kokybės lygis.

Tyrimą vykdo specialiai apmokyti žmonės, kurie niekuo nesiskiria nuo realių įmonės klientų. “Slapti klientai” bendrauja su įmonės darbuotoju, kuris atlieka kasdieninį darbą įprastinėjedarbo vietoje. Apie konkretaus “slapto kliento” apsilankymą darbuotojas nėra informuojamas, tad stebimas ir vertinamas natūralus darbuotojo elgesys, atspindintis jo nuostatas į klientų aptarnavimą, organizaciją, kurioje dirba, paslaugą, kurią teikia.

Darbuotojo elgesys vertinamas pagal iš anksto su organizacija suderintus kriterijus ir, priklausomai nuo konkrečių tyrimo tikslų, taikomi keli šio tyrimo metodai – slaptas vizitas ir/arba slaptas skambutis.

Tyrimo procesas:

slaptas kl

Atlikus tyrimą pateikiama išsami tyrimo ataskaita, išvados bei rekomendacijos, kaip galima tobulinti klientų aptarnavimą.

 

Jums gali būti įdomu